НУШ: путівник для 5-6 класів
У посібнику представлено методичні матеріали, які допоможуть учителям створювати нове освітнє середовище у базовій школі, забезпечити активну взаємодію учасників освітнього процесу на уроці, використовувати діяльнісний підхід у навчанні.
Посібник 👉👉 дивитись
Схарактеризовано оцінювання навчальних досягнень учнів 5–6 класів у межах формувального та підсумкового оцінювання, особливості партнерської взаємодії з батьками, організацію наскрізного виховного процесу у базовій школі.
Рекомендовано для керівників закладів освіти, педагогів, батьків.
ЗМІСТ посібника
Розділ І. Державний стандарт базової середньої освіти: ключові акценти впровадження……………………… 5
Розділ ІІ. Учитель нової української школи…………………… 14
Розділ ІІІ. Психолого-фізіологічні особливості розвитку учнів 5–6 класів………………………………………… 22
Розділ IV. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі нової української школи………………………… 37
Розділ V. Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу закладу загальної середньої освіти ……… 56
Розділ VI. Оцінювання в новій українській школі – ресурс для розвитку…………… 63
Розділ VIІ. Наскрізне виховання цінностей та якостей особистості в освітньому процесі…………………… 101
Розділ VIІІ. Організація освітнього середовища…………… 126
Розділ ІХ. Педагогіка партнерства як основа успішної взаємодії з батьками здобувачів освіти……................... 156
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.